Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nová koncepce rekvalifikačního vzdělávacího programu oboru Kadeřník
Rudolfová, Radka ; Marinková, Helena (vedoucí práce) ; Zvírotský, Michal (oponent)
Cílem bakalářské práce je zpracování vlastního návrhu vzdělávacího programu pro žadatele o rekvalifikační kurz pro obor Kadeřník, jehož součástí bude vše, co profesionální kadeřník má znát a ovládat. Bakalářská práce je dělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se dále člení na dvě části: okruh významu kadeřnického oboru v minulosti a v současné době, dále jsem se zaměřila na vzdělávací cíle oboru, průběh výuky, na praktické vyučování. Druhý okruh se zabývá vzděláváním dospělých, rekvalifikací a dílčí kvalifikací. Praktická část zahrnuje vlastní návrh nové koncepce rekvalifikačního vzdělávacího programu oboru kadeřník a dotazníkové šetření, jehož respondenty jsou účastníci rekvalifikačního kurzu. Klíčová slova kadeřník, rekvalifikace, vzdělávací cíl, vzdělávání dospělých
Nová koncepce rekvalifikačního vzdělávacího programu oboru Kadeřník
Rudolfová, Radka ; Marinková, Helena (vedoucí práce) ; Zvírotský, Michal (oponent)
Cílem bakalářské práce je zpracování vlastního návrhu vzdělávacího programu pro žadatele o rekvalifikační kurz pro obor Kadeřník, jehož součástí bude vše, co profesionální kadeřník má znát a ovládat. Bakalářská práce je dělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se dále člení na dvě části: okruh významu kadeřnického oboru v minulosti a v současné době, dále jsem se zaměřila na vzdělávací cíle oboru, průběh výuky, na praktické vyučování. Druhý okruh se zabývá vzděláváním dospělých, rekvalifikací a dílčí kvalifikací. Praktická část zahrnuje vlastní návrh nové koncepce rekvalifikačního vzdělávacího programu oboru kadeřník a dotazníkové šetření, jehož respondenty jsou účastníci rekvalifikačního kurzu. Klíčová slova kadeřník, rekvalifikace, vzdělávací cíl, vzdělávání dospělých
Výuka komunikačních dovedností v rámci odborného výcviku v oboru Kadeřník
Trojanová, Lada
Bakalářská práce se zabývá problematikou rozvoje komunikačních dovedností u žáků oboru Kadeřník. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Cílem teoretické části práce je vymezení pojmu komunikace, popis funkcí a složek komunikace. Dále je zde pojednáno o sociální percepci, způsobech jednání s lidmi a o odborném výcviku oboru Kadeřník. Metodami teoretické části práce je studium odborné literatury, tvorba výpisků a jejich analýza, syntéza a srovnání. Cílem praktické části práce je analýza začlenění výuky komunikačních dovedností do vzdělávání oboru Kadeřník. V praktické části práce je navržen konkrétní obsah programu, který by mohl být zařazen do odborného výcviku. Tento program byl následně autorkou práce prakticky realizován na vybraném učilišti. Poté bylo provedeno dotazníkové šetření k evaluaci programu, respondenty jsou jeho účastníci. Metodami praktické části práce je analýza používaných technik a metod rozvíjení komunikačních dovedností a dotazník, který je vyhodnocený jednoduchými statistickými metodami. V závěru jsou formulována zpřesňující doporučení pro praxi vyplývající z provedené analýzy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.